دلنوشته های خودم


جمعه 1 خرداد 1394

ه اذر ماهـــــیم

مـــــــــن یه آذرماهیـــــــــــــــم
مغـــرورم اما غرور دیگرانو نمیشکنم
بی اعصـــابم ولی اعصاب دیگرانو خورد نمیکنم
آره من یه آذر ماهیــــــــم
ساده نیستم خودمو به سادگی میزنـــــــــم
میدونی چرا؟؟؟؟؟؟؟
چون من میدونم حرمت چیه… احترام چیه…. من واسه دوستی … عشق … خــــــــودم ارزش قائل میشم
پس اگه چیزی رو بروی کسی نمیارم از سادگی و نفهمیم نیست من فقط نمیخوام واسه تویی که در حدم نیستی
اعصابمو خورد کنم واسه همین راحت ازت میگذرم راحــــــــــــــــــــــت…..
.



نظرات شما عزیزان:

amirhosein
ساعت15:50---1 خرداد 1394
عاشق که بشی حالت میشه مثله من
مثله من که آرامش ندارم یه روز

تنها میشی از تنهایی دق میکنی
عشقت میره و میگه بمون و بسوز

====================

سلام عزیزم ,
اگه دوست داشتی به کلبه چیستایی ها هم سر بزن. منتظر حضور گرم و صمیمیت هستیم.

پاسخ:حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ جمعه 1 خرداد 1394 | 15:41 | Love


This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy

دانلود آهنگ